Jag fick en award av Janina

Världens bästa och finaste Janina, www.janinaw.blogg.se har gett mej en award. :) När du fått en award ska du

♥ kopiera awarden från min blogg
♥ länka personen som du fått den av
♥ berätta sju saker om dig själv
♥ välj bloggar som du vill ge den till
♥ länka till dem
♥ lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award.

Here we go.

1. Jag tar alltid mer t.ex mjölk i glaset innan jag ens druckit upp det jag redan hade. Haha
2. Min dröm: Bo ett tag i london, jobba som dansare, koreograf, fotograf och annat kul.
3. Jag hatar syslöjd. :)
4. Jag tycker detta är svårt, då jag för bara nån vecka sen skrev en lista med sanningar om mej.
5. Egentligen tycker jag att spikmattor tar mest ont, men jag ligger på våran i hundra år iallafall och låtsas känna mej jätteavslappnad, haha
6. Monki, river island och bikbok är några av mina favoritklädaffärer
7. JAG ÄLSKAR FORTFARANDE ATT SKRIVA SANNINGAR OM MEJ! :D

jag nominerar:
MalinD,  www.mallelinn.blogg.se
Amanda, www.amandanivet.blogg.se
Hanna, www.hannahbannanah.blogg.se

men ni behöver ju inte känna er tvingade att göra den. :P

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ooh! Tack :D Måste fundera först på om jag kan hitta på 7 saker att berätta om mig själv, haha :P

2010-02-08 @ 15:41:15
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi varsegood :D Haha, aah det är rätt svårt :P

2010-02-08 @ 19:40:43
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0