det närmar sig.

Godmorgon! Uppe tidigt. Eller egentligen inte sådär jättetidigt jämfört med imorgon då jag måste upp före 5 på natten/morgonen. Tjoho.
Usch, har haft hemska drömmar inatt. Ni vill inte veta.
Men hursomhelst. Nu är allt färdigpackat, och resfebern börjar infinna sig, som vanligt. Fast så farligt är det inte. Det jobbigaste med resan är nästan färjan så. Haha.
Tittade nyss på väderprognos för veckan i Egypten. Jag dog. Den visade strålande sol, och 25 - 30 grader varje dag! Vet ju inte säkert om det stämmer men hoppas som fan! 
JUST DET, nu ska jag äntligen göra det jag alltid glömmer att göra före en resa. Jag ska ta en bild på min arm och mitt face, utan smink. Haha, coolt va? Nä, men sen ska jag ta två likadana bilder när jag kommer hem, för att se hurdan skillnad det är på hudfärgen (om det nu blir nån..) haha!
Tycker de skulle vara lite kul. 

Ja, så dagens planer är alltså checka att allt är packat, dö av tristess på färjan, åka bil, och bo på nåt hotell på arlanda. Imorgon drar jag. :) Snorkling, kameler och aladdinland, here I come! 

Skriver mer senare, vet att det finns en dator på hotellet i sve också så. :)
Ni får vänta lite till på inlägget utan åäö. Haha!
Ha det bäst och njut av sportlovet alla :) 
puss!

Jag ville ladda upp lite random bilder, dessa är från lanzarote sportlovet09. 






 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0