dags att packa!

Godmorgon!
Vet ni hur sinnessjukt trött jag var igår? Jag kunde inte ens sitta upp, det var så jävla jobbigt, haha!
Så nu ha jag sovit som en liten prinsessa hela natten, det gillas.
För tillfället sitter jag och dreglar över skor och kläder (inlägget nedan), åh vad jag vill köpa saker. Hur fan blir man av med sitt ha-begär? Hjälp mej?
Jaja, nu ska jag strax börja med något underbart: PACKA! Oftast tycker jag det är jobbigt att packa, men undantaget är när man ska på solsemester mitt i vintern. Känslan att ta fram shorts, klänningar, solbrillor igen, och veta att man snart får använda dom, det är kärlek. Bara det att det ser ut som ett bombnedslag, nej, ett krigsfält, nej, en (kläd-)bergskedja i mitt rum! Haha, måste röja lite först innan jag ens får in en resväska i rummet alltså.
Just nu sitter jag och för över ALLA mina 1100 (ja, jag har så många) mobilbilder till ett minne på datorn. Sen ska alla bilder BORT från mobilen! Vilken obeskrivlig lättnad. Då kan den äntligen bli snabb, och ha ett tomt minne att börja om med igen.
Jappjapp, senare idag, och ikväll, ska jag vara med Emelie och Fredric! WOHO!
Skriver mer sen, ha en bra lördag!
puss




Kommentarer
Postat av: Hanna

Oh ja! Det är alldeles alldeles underbart att få packa! Jag fick en ny bikini från nelly.com idag, nu börjar jag bli galet pepp ;)



Och det bästa med att packa till Florida är att jag inte behöver tänka (vanligtvis packar jag ner ALLT som jag kanske-möjligtvis-behöver-knappast-men-man-vet-ju-aldrig, beslutsångest deluxe) man har det som man har på sig, tandborstar och sånt, en bikini eller två och en outfit sommarkläder. Sen är det klartt! Allt annat köper man på plats och kommer hem med två smetfulla överviktiga väskor ;)



När åker ni förresten?

2010-02-13 @ 19:43:31
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin

Nej vad härligt! :D

Hahaha, jag lider fortfarande av beslutsångesten deluxe, då jag knappast kommer shoppa så mkt där nere, buhu. Men jag avundas dej, låter riktigt skönt att bara göra så ;D

Vi åker till sve på lördag, egypt på söndag. :) Ni då?

2010-02-14 @ 09:23:42
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0