8feb. 2010

Tjo. Äeh, dagen har varit pissig. Riktigt pissig. Jag hatar måndagar, och dubbeltimme syslöjd, och en massa annat otroligt irriterande.
Men jag hatar inte er bästa läsare. :) Haha. Okej nu låter jag som Kenza som har 100 000 läsare om dagen och så är ju inte fallet här. Menmen.
Förresten, fint också att vår otroligt moderna, fräscha, varma skola ÖHS, hade.. kanske 10 grader idag? Fint att hela klassen satt med vinterjackor i klassrummen och fint att man frös häcken av sig halva dagen. :) Ja, fint att värmen funkade helt enkelt.
Nu fryser jag inte mer iallafall, nu är jag allmänt glad. Varför? Skoldagen är ju slut! Och jag har dans snart! Detta känns riktigt bra. Ikväll måste jag dock plugga. Inte lika bra.

Skriver mer sen.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0