TUESDAY

Tjo! Helt bra dag idag, även om jag låg vaken ett tag i natt med skitont i halsen. Skolan gick smärtfritt och svenskan var ju nästan nice, då vi skriver egna reportage. :)
Efter skolan var jag till stan med Saine och köpte julklappar. Gud vad skönt, fast jag bara har köpt typ 5 stycken känns det som att jag iallafall börjar få lite kontroll över det hela nu, hehe. Sen gick vi till mej och bara låg och snackade. Underbart att bara prata på, och få ur sig allt. Är så glad att jag har dej!
Sen stack vi till skolan på julfestövning, gick nog prapra. Känner en liten peeeeepp!
Och efter den stack jag och Saine hem till mej igen. Garvade helt jävla galet mycket! Nu har jag nyss käkat middag och sitter och chillar lite. Ikväll ska jag väl typ chilla och antagligen sy lite på mina danskläder. Kaanske skulle vara med Saine också. :)





Just det, Edvin är epic! Nöjd nu haha? :)

Kommentarer
Postat av: Edvin

OOOOOOOOOOOOOOOH YYYYYYYYYYEEEEEAAAAAAAAAAAAAH

2010-12-07 @ 17:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0