Resor

Tjena! Så var julafton över. Lite tråkigt att allt gått så fort men samtidigt är det skönt. Nu vill jag mest framåt i tiden. Men nä, ska försöka njuta av lovet nu först.
För tillfället surfar jag omkring och kollar efter platser och hotell i Egypten. Sahl Hasheesh, El Gouna, Marsa Alam, Sharm el Sheikh, finns så mycket underbart. Har nog aldrig i mitt liv varit så sugen på att resa bort som jag är nu! Skulle göra vad som helst för känslan när man kliver ur planet och känner värmen slå emot en.... Ååh. En jäkla tur då att jag antagligen får återse mitt älskade Aladdinland om två månader! :)
Jaja, nu ska jag gå ut och gå, orkar inte sitta inne mer. Puss!

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: JOOOO bilder ska kma :D o ja hade riktigt bra jul ja oxå ;D

2010-12-25 @ 14:15:23
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0