Tack alla som gjorde julfesten grym!

Heej! Julfesten blev superlyckad! Vilken jävla lättnaaaaaaaaaaad. Det var helt galet kul, både under och efter programmet. Var dock asigt nervös före, helt weird. Men uppträdandena gick nog braa, bortsett från att man ju såg ut som ett arsel i en av danserna. Men whatever, kul var det! :) Och fyfan vilket drag det blev efteråt! Har fortfarande träningsverk i höfterna efter allt dansande. Men förbannat kul hade vi!!
Och tack alla för allt beröm för julfesten, till och med lärarna var lyriska! :)
Efteråt fort jag, Saine, Otto och Adde hem till Gustav och var där ett litet tag, sen hem och sovaaa. Mådde illa av trötthet imorse. Skoldagen idag var totalt onödig. Fick iallafall mina julklappar utdelade hihi. Och mina vänner är så gulliga, tack för presenterna!
Efter skolan var jag med Saine, som åker till Egypten imorn. :( Hur fan ska jag klara mej...
Vi hade det iallafall trevligt, och efter det gick jag till farmor och åt middag. Nu är jag bara hemma och chillar. Är så totalt förintad av trötthet haha.. Känns som att hela den här månaden har varit fullspäckad med grejer. Man har ju knappt haft en lugn stund. Först plugg, julfestplanerande, dans och uppvisning, sen nån dag lugnt och sen maaaassa mer julfestövande hela tiden. Sjukt att det är julafton i övermorgon, kan inte fatta det. Tiden har gått helt cpsnabbt, helt sjuuukt är det! Åh, nu ska jag äntligen tagga ner.. Bara sova och.. ta det chill! FYFAN vad skönt! Äntligen är det JULLOOOOV! Kunde inte komma mer passligt. :)

Nu kommer massa bilder från igår, både lite egna backstage och flera lånade bilder från Fanny, Hanna och Emma. Hoppas det var okej! :)

Kass kvalité, men snygga modeller iallafall! ;)









Himmelroosdansen var så jävla klockren, både när den framfördes av Rasse och Freppa och av orginaldansarna! ;D


Backstreetboys ägde scenen, har aldrig sett så mycket inlevelse! Hahaha!


Dressman, tillägnat vår rektor haha


Vår dans i början, hehh


Här har ni hon (han) som ska göra KAOZ med er!


Tyra Banks och vinnaren av Top Model! (du kan vara stolt över din bror Hanna)


Bland det fulaste jag gjort. Eller kanske inte. Mest kul :')


Alla vi i Talaaaang














Parlamentet :)




Massa glada nior efter programmet, fyfan vad bra vi ääär! :D


Kommentarer
Postat av: janina

åhh så jävla rolig kväll. hoho vad vi alla var grymma! :D



haha, ska vi samla alla för en extra visning och kanske tjäna en slant? ;)

2010-12-22 @ 19:40:25
URL: http://janinaw.blogg.se/
Postat av: Sara

åååh vad kul det ser ut! :D det märks att ni hade kul. O shit va tufft att era killar dansa, de skulle nog aldrig ghs killarna göra ;P

2010-12-22 @ 20:09:51
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ååååh, TACK Malin för bilderna!! Satan vilken snygg liten bror man har alltså! ;) Haha. Men han fuskade ju och hade linne under ju! Han behöver ju inte vara rädd för att tuttarna skulle trilla ut så han kunde ju ha kört utan (jag har provat och på mig ser det för jävligt ut haha)! :)

2010-12-22 @ 20:19:39
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin

Janina: Jodu, vi hade så stört kul! :D HÅLLER MEED! Hahahaha, ja men det gör vi! Torget imorn? ;)



Sara: Haha, kul att du tycker det! :DD Hahah, äh, man vet aldrig, säkert finns det en gömd dansare i några av ghs-killarna också! ;D



Hanna: Haha, så lite så! :D Menar det! :D Hahahahahah! Ja, han borde ju faktiskt ha passat på, han som har möjligheten att kunna köra utan! ;D

2010-12-23 @ 11:23:38
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0