00:39

Tjena! Har slagit in en miljard presenter, dammsugit rummet och färgat håret idag. Hårfärgningen var jävlig, efter ca en timme var utväxten i princip lika mörk som tidigare, fan vad irriterande haha! Men sen vart det rätt bra till slut iallafall. Efter det åt jag den godaste middagen i hela mitt liv, och drog mej sedan till Saine! Slirig kväll, FYFAN vad jag skrattade! Saine, hon är härlig hon. :')
Imorgon ska jag till mormor&morfar och baka julgodis, haha. (: Mys. På kvällen är det... wait for it... Julfestövning!
Nu ska jag iallafall strax slänga mej i sängen med nåt avsnitt oth, och sen sova

puss gullllllllllen


I GROV brist på annat, två bilder från för ett år sen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0