Stress!

Hej! Haha, såg att det var officiella chilldagen på facebook idag. Min dag blev allt annat chill sen jag bloggade senast. Hade planen klar, skulle fara på vanlig dans. Så upptäcker jag att det är dunderdans samtidigt. Tänker att nä, jag kan ju danserna där! ... Tänker om. Det kan jag ju fan inte alls. Så det blev att riva ihop middag och käka på en kvart, stressa sönder, kasta sig på cykeln och raca iväg på dunder! Haha. Ångrar det inte iallafall, behövde verkligen den träningen! Och herre min tid vad kul det var! Haha! Åh, jag är kär. I att dansa. Surprise surprise. Bestämde platser, övade dom gamla, lärde mej en ny och skrattade.
Efter det skyndade jag iväg till dansskolan, en timme sen. Men min danslärare sa att jag inte behövde repetera våra danser mer och att jag skulle fara hem och vila. Så jag fick mina danskläder (som jag ska börja sy) och drog hem. Ni ska veta att det tog emot att se danssalen och dansgruppen och sen måsta gå därifrån.... Hihi, buhu.
Men känner att det var bäst. Nu ska jag ta det luuugnt. Duscha, lyssna på julmusik, dricka glögg. Se på oc halva natten (eh, eller lär ändå däcka senast 12 så trött som jag är, hehehe) Har ju dagsverke imorn, VILKEN LYCKA!! Ska bara vara hemma och dammsuga och städa, men får sova hur länge som helst.

Och jo, förlåt för mitt danssnack. Ni kan skippa läsa det om ni vill. Försöker att inte skriva om det så mycket (heh) men det är en så pass stor del av mitt liv att det vore konstigt om det inte stod om det i bloggen som ju handlar om.. mitt liv. :)
Jaja, ha det så fint, puss!


Haha, nån slags inte så förberedd bild som Janina tog i studion på Ålandstidningen! Saknar deeet!


Kommentarer
Postat av: Natalie Hållstrand

fina du

2010-12-03 @ 01:22:35
URL: http://nataliiieh.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0