Usch

Fysatans helvetes jävlar vad jag hatar matte för tillfället. Och typ allting annat. Åh. Idag har jag skurat och rengjort badrummet och dammsugit hela huset nästan, fyfan. Och ni vet hur det är, när man är på dåligt humör så går det dåligt och då blir man på sämre humör och då går det ännu sämre, och sådär håller det på. Så var det för mej. Doppade håret i det skitiga vattnet, spillde ut det på golvet, sprättade vatten över min tröja, tappade dammsugaren ner för trappan, slog tån i väggen... Haha, började fan garva nu för att det är så jävla tragiskt. Sen var jag på dans också, jag och Celinda var båda sjuka och jag mådde inget vidare alls, uschusch. Efter den skjutsade/gick jag med gulleCelinda till stan (hehe, vilken jävla mästerchaufför jag var!) och så käkade jag hos farmor. :) Nu har jag duschat och dampat på matteboken. Har prov imorn och senaste provperioden slutade för 3 veckor sen, kul. Känner mej helt slut och vet inte om jag far till skolan imorn. FAN vad jobbigt allt är nu, alltså satan.
Hoppas ni är gladare än mej, förlåt för detta inlägg.



Försöker liva upp mej lite med bilder från lemböte, två av de underbaraste veckorna jag varit med om. Men vafan.. började ju bara sakna det mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0