The stage belongs to us

Heeej! Sitter och dör lite, är så nervös att jag inte vet vad jag ska göra riktigt. Det är ju så, det blir värre med åren. Iallafall för mej. Pressen ökar, man måste vara bra. Åååh. MEN, lyckan att stå på scen slår dock ut nervositeten totalt. Ikväll kommer jag vara så jävla glad att det inte finns ord för det, ikväll kommer jag leva.

Annars har dagen varit grymt chill. Har övat på julfest, varit till Nyan och slutat halv 1. Efter skolan stack jag till stan med tre finisar, Saine, Ida och Malin D. Länge sen det var vi! :') Vi fikade och gick runt till lite olika affärer och fixade grejer, samt skrattade som fan.
Sen var det julfetsövning i skolan igen, vad jag GARVADE! Haha, ojoj.
Nu ska jag strax äta middag och packa ner alla dansgrejer. Och ikväll, klockan 19.00 är det dansgala på Alandica! Ni får jättegärna komma och titta! Det blir en jäkligt omväxlande show, själv är jag allt från snöflinga till en ond tanke i någons huvud till en arabisk magdansare.
Är du 95:a eller yngre kostar det 5 euro, är du äldre än det blir det 10 euro. Välkomnaaaa!

Huuj vad rädd jag är, samtidigt som jag är helt stenfokuserad. Ojojojojojoj, ska nog sluta skriva nu. Skulle kunna skriver en jävla bok om allt detta. :)

PUSS PÅ ER


Just nu, nervös som ett as


Men samtidigt, lycklig så det inte är saant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0