Presenter, film och fina bilder

Hej igen! Har haft en finfin julafton. Ätit halvt ihjäl mej, umgåtts med släktingar och öppnat presenter. Fick en hel del fint i början, det bästa var nog de 5 fotolinserna (4 close-up och ett stjärnfilter :DD), 2 massagepresentkort och pengar. Två presenter som gjorde mej extra glad och varm inombords var dels en "present" från farmor, som var att istället för att jag själv får nåt, går de pengarna till utbildning till kvinnor i u-länderna. Kändes jäkligt bra. Den andra var en text jag fick av världens bästa Odenborgare, som man ska sätta fast på väggen och som det stod "Dance like nobody's watching" på, så fin!! :)
Lite annat smått fick man ju också, som nagellack, smycken, pyjamas och sånt, hihi. När julklappsöppningen var klar var jag helt nöjd, men då visar det sig att jag dessutom har fått en dator! Vilken lycka!! TACK mamma och pappa! Herregud, så nu sitter jag för första gången i mitt liv med en egen, splitterny laptop.
Usch, känner mej lite ego som bara sitter och snackar massa presenter nu haha. Hoppas iallafall ni andra också är nöjda! :)) 
För tillfället sitter jag och ser på Tomten är far till alla barnen, sjuk film haha! Men kul. Imorgon ska jag sova läänge, sen mixtra lite med presenterna och kolla one tree hill. JULLOV I MITT HJÄRTA.
Puss på er, hoppas ni har haft en riktigt härlig julafton!
1. Don't cry because it's ovver, smile because it happened
Har ju inga bilder på den här datorn så googlade bara på "Dance like nobody's watching" och hittade då en sida med jättefina bilder, här är två. :) 



Kommentarer
Postat av: Sara

Härliga presenter, själv fick ja en systemkamera :D

Hoppas du hade en jättebra julafton!

Btw najsiga bilder ;)

2010-12-24 @ 23:59:03
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0