MK/Lusse?

Tjenatjena. Ganska så duktigt chill dag idag! Skönt det. Var bland annat på besök till yrkes. Har alltid varit säker innerst inne på att vad jag än tror så är Lusse det som gäller för mej. Men nu tvekar jag på allvar. För även om det verkar jäkligt bra så skulle Media&Kommunikation på yrkes vara så jävla kul! Nåt jag verkligen tycker om att göra liksom. Men Lusse är ju liksom.. Lusse. Haha. Det har jag ju längtat efter i flera år fan! Åh vad svårt.
Sen var det 20-minuters finska, film och gympa som gällde innan jag slutade. På gympan dansade vi dunderdans haha! Gick inte riktigt till som på träningarna men, var helt nice ändå. Bara att få dansa lite gör mej helt lycklig.
Nu är jag hemma, tror jag laddar upp lite bilder på bloggen snart, kan behövas.
Ikväll tänker jag dansa!! Nu FAN ska inget stoppa mej, nu ska jag slita häcken av mej i 3 timmar!! Eller kanske inte. Känner mej inte helt bra än. Men dansa, det ska jag! :)

Puss på er


Haha, en bild från midsommar, i brist på annat! Jag och Viktors superdupermegajättegellegulliga kisse. :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ooooh, lillkissebäbisen!! Jag hade nästan glömt hur små och söta de var :)

Jag röstar för lusse, för att man får en otroligt bra grund som man kan använda till i princip vad som helst sedan :) Nog för att jag tror att media och kommunikation skulle passa dig himla bra också, men tänk om du kommer på att du vill göra något helt annat sedan? Då är lusse bättre :) Haha, förlåt, nu gjorde jag det kanske ännu värre för dig! Det blir nog bra vad du än väljer :)

2010-12-09 @ 10:46:19
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi, så jääääkla gulliga! :D

Haha, men jo du har rätt faktiskt. Lutar också mer åt lusse, i och med att jag inte vet vad jag vill göra sen.. Men vi får se helt enkelt! :D

2010-12-09 @ 14:38:57
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: elin

har samma problem :P har alltid varit helt säker på lusse sen dyker MK upp och det skulle vara jävligt kul + man kan ju faktist ta studenten endå :D

2010-12-17 @ 17:29:34
Postat av: Malin

Haha ja exakt!! Fan vad svårt det är! :b

2010-12-17 @ 18:20:50
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0