Mitt 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jo, verkligen.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte jag hade några. Stressa mindre kanske, men det misslyckades jag ganska brutalt med, haha!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope, inte i år!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov.
5. Vilka länder besökte du? Sverige, Egypten, USA.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Visst finns det en del.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Oj gud, är så dålig på datum. Det finns ju tusen dygn jag aldrig kommer glömma, men vet inte vilka datum de var, haha.
8. Vad var din största framgång 2010? Hmm.. Vet inte, det känns väl som att dansen går lite framåt kanske.. Lite vigare maybe?
9. Största misstaget? Oj, det går vi inte in på här.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Bara förkylningar, wohoo! + Lite överansträngningar och sträckningar, men det är ju inget stort.
11. Bästa köpet? Just nu känns det som min julfestklänning, för att jag tycker om den så mycket.Annars kanske min korta läderjacka.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Ajaj, kläder, kläder, kläder...
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Massor! Mina fina vänner, massa sommardagar/nätter, DANSEN och lite annat.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Oj shit alltså.. Love the way you lie, I'd rather be with you, Club can't handle me, Gubben i lådan, Waka Waka känns ju iallafall som riktiga 2010-låtar.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det blir mer upp och ner från år till år tror jag. Var ledsnare än nånsin förut vissa dagar, andra var jag gladare än jag nånsin varit.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Jobbat, haha.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? STRESSAT, haft dåligt samvete för allt, haft ångest.
18. Hur tillbringar du julen? Hemma med familj och släktingar. :)
19. Blev du kär i år? Skulle jag nog säga.
20. Favoritprogram på TV? Alltså på TV är ju svårt att säga.. Men okej, jag ska va ärlig. Bonde söker fru! Hahah!
21. Bästa boken du läste i år? Gömda, heter den.
22. Största musikaliska upptäckten? Min musikstil har nog varit ganska lik förra året, så vet nog inte faktiskt!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jadå! :)
25. Något du önskade dig men inte fick? Svårt detta, har nämligen glömt bort min födelsedag för tillfället... Men säkert, haha!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Ja, somagt, minnet sviker... Haha jag kan fan inte komma ihåg!! Det var en torsdag. Antar att jag dansade iallafall! :')
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jo det finns det nog det.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Öööh, men typ nitar, converse, transparent, blommigt.. Är ju sånt jag tycker om. Vet fan inte vad jag ska skriva, haha.
29. Vad fick dig att må bra? Dansen, dansen och dansen. Och fina människor.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Som förra året: Taylor Lautner! Haha.
31. Vem saknade du? Farfar. :(
32. De bästa nya människorna du träffade? Ingen nämnd, ingen glömd brukar man väl säga? :)


Kommentarer
Postat av: Sagaa

Haha njäääääääääe men tacktacktaack deet värmer!:D ohja sno på du:)

2010-12-18 @ 19:28:36
URL: http://sagaholmstrom.blogg.se/
Postat av: Saga igen

Haha åååh, det där var alltså svar på din kommentar du skrev på min blogg senast men glömmer alltid att skriva sv: före!

2010-12-18 @ 19:30:09
Postat av: Malin

Hahahah! Brukar bli likadant för mej, därför har jag gett upp o håller mej till att svara på min egen blogg xD Men att, tack så mycket! :D

2010-12-18 @ 23:07:45
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0