Hinner inte blogga så mycket just nu

Heej! Har, somvanligt nu för tiden, SKITBRÅTTOM. Kan iallafall säga att uppvisningen igår var nåt jag aldrig glömmer, helt amazing. Att dansa och stå på scen gör mej så sjukt jävla lycklig! Men mer text och bilder kommer sen! Nu ska jag strax iväg på dans nämligen, blir där till halv 9.
Annars har dagen varit sjukt chill, länge sen jag skrattade så mycket som jag gjorde åt Idas, Saines och min egna kärlekslåt vi skrev på engelskan, helt sjukt. Hade simning idag också, var väl helt okej. Och såklart, massa julfestövningar.
Men nu måste jag ruusa!
Pusss på eer!


Kommentarer
Postat av: Sara

Det var så grymt kul att dansa, sista dansen ägde som bara den! Alla mina vänner som var o kolla sa att vi var jättebra o att den var skitcool! :D



Btw så var du jättebra Malin, avgudar er alla i vivaldi! :D

2010-12-16 @ 20:51:58
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/
Postat av: Malin

JODU! :D Haha, neej vad kul! Hörde också massa som sa att den var bäst typ! :))))



Aaw, TACK!! :) Du var också jättebra, såklart ;D

2010-12-17 @ 13:16:17
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0