Genrep och Luciatåg

Tjotjotjooo! Hehe, dansgenrepet gick som jag trodde: Inte så jävla bra, haha! Var så fruktansvärt trött, hade 0 % energi och musklerna var döda. Kanske beror det på mitt minimala matintag idag, hujj! Imorn måste jag äta som en häst! :D Annars var det härligt, blir lycklig bara av att sätta min fot inne på Alandica. Det är nåt med scenen som är så vackert. Alla olika ljus, skuggorna som bildas av dansarna, mörkret som döljer alla hundratals åskådarplatser. Åh.
Efter ett nästan 2 timmar långt genrep gick jag hem i kylan. Såg lite av Luciatåget också och snackade med Janina. Vad jag skrattade när jag såg henne, vi hade stått typ 1 meter ifrån varandra hela tiden utan att märka nåt.
Nu har jag duschat och pluggat lite. Har en klump i magen. Vet inte om det är hunger, stress eller nervositet. Antgaligen alla tre.
Så nu ska jag försöka åtgärda dem genom att fixa lite julfestgrejer, äta och chilla ner lite.
Puss!


Hahah, nån lite passande bild till dagen, tagen på Silverskär

Kommentarer
Postat av: janina

HAHA, det var fult!

pussss

2010-12-13 @ 20:06:05
URL: http://janinaw.blogg.se/
Postat av: anna

http://deeejag.blogg.se/



kolla in!

fixar en tävling i morgon!

priset är att ni vinner en plats i mina länkar i min blogg, där jag kan länka er blogg så ni får fler läsare :)

var gärna med!

ska även börja med veckans blogg också!

kramar

2010-12-13 @ 21:33:34
URL: http://deeejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0