2 år

Blev påmind om en grej när jag läste Kenzas blogg idag: Igår fyllde min blogg 2 år! Haha. Herregud.
Fin start fick den, jag började nämligen blogga en dag när jag hade strepokocker, öroninflammation och ögoninflammation samtidigt, haha.
Hoppas iallafall att bloggen har förbättras sen december 2008, för fan vad fult det var då!! Ojoj.
Här kommer lite gamla headers jag har haft genom åren






Hehe, nu blev det bara headers från senaste året.. Men lika bra det, dom tidigare var inget att ha. Ser även att dessa följer ett gaanska liknande mönster, hehehe..


Kommentarer
Postat av: Sara

oj herregud, bra att ja du skrev om danskläderna, gick de bra att sy, har du klippt något? omg, hur ska ja hinna me allt nu :( jaja, tack för att du skrev de iaf ;P

2010-12-06 @ 21:19:18
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0