10:13

Godmorgon! Jobbigt att va uppe såhär tidigt, hehe... Igårkväll kom Saine hit, vad trodde ni vi gjorde då? Skrattade såklart, åt allt och inget. "Nu faan vill jag bara flytta till Norge, skaffa mej en norsk man och bara "nu går vi uut i pulkabacke me barne!" Hahaha, alltså jag vet inte!

Idag ska jag då dansa och dansa och dansa. Och ikväll är det uppvisning i Strandnäs, känn er välkomna att titta! Mår dessutom bättre idag, känner mej fortfarande lite krasslig men inte som tidigare dagar! :)
Nervös är jag inte heller, all min nervositet är koncentrerad till tisdagen den 14:de december, hehe... :)Dansgaaala!
Jajja, kul som fan ska detta bli iallafall! Skriver säkert senare idag, efter genrepet. 
Pusspusspuss 

Kommentarer
Postat av: sara

fin blogg! :)

2010-12-04 @ 09:41:52
URL: http://saarrraa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0