Walking gets too boring when you learn how to fly



Heeej! :) Har överlevt ännu en måndag, shitt vad bra man är. Hoho, kanske inte. Men jobbiga är dom, dessa jävla måndagar. Skolan var ändå relativt smärtfri idag, förutom att jag hade så förbannat lite uppfattning hela tiden! Alltså, ni kan nog inte förstå, men det är så jävla jobbigt haha! Det är som en sjukdom Saine och jag har, man har ingen uppfattning. Hahaha.
Efter skolan stack jag med Ida till stan. Kollade runt lite, hittade ett par jättefina skor.. Ett par jättedyra skor.. Jobbigt. Menmen. Sen var vi hem till Ida och fixade med en grej, hohooo snart får ni veta vad det är! :D
Nu ikväll har jag dansat och dansat. Det gick bra idag, och var så jävla nice! Nu känner jag verkligen peppen för vår nya dans, gonna love it! Och åhfyfaaaan vad sjukt glad jag blir av dansen iallafall. :) Och dessutom KANSKE jag och lite andra från gruppen ska fara till Stockholm i september och kolla på dans på Balettakademien, fyfan vad underbart! Men inget är bestämt och har inte frågat i skolan och hemma än, heh. Men HOPPAS!!

Nu har jag ätit, stretchat (är livrädd för att råka ut för samma mardröm som förra veckan, fysatan vilken träningsverk!!) och duschat. Nu är det bara chillande kvar av denna kväll. Plus läxor, eeeehhh. No thanks..
Jajja, vi hörs senare eller imorn! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0