Smärta, skratt och dans

Tjo, igår var jag mörbultad och överansträngd och död och fan vete allt som jag var. Har aldrig varit så slut på en träning, shit pommes frites.
Orkade inte ha nån utstrålning över huvudtaget, var stoneface i princip hela tiden, haha. Och så ceppade min fot, för att inte tala om resten av min kropp. AJ. Var fan en lättnad att göra armhävningar, då det var det enda som inte värkte.
Nu kör jag iallafall på muskelsalva tre gånger om dagen, hoppas det hjälper min lilla skadade/vaddetnuär fot. Och ännu en grej, jätteroligt med benhinneinflammation dessutom!! Haha, alltså allt vill fan gå snett nu.

Idag var iallafall en rätt trevlig dag. Eller vad snackar jag om, inte var den så jäkla trevlig heller. Bara på engelskan, när jag fick ett så stort asgarv att jag trodde jag skulle dö, när Rasse säger "And how would you like to have your ass?" inför hela klassen. Haha, skulle vara eggs istället för ass. Hkn var också niice, åt ihjäl mej. Och så är min klass så jäkla bra. :)
Efter skolan var det stan med Ida, Sara och Pernilla, sen en stund hem till Ida. Var ett tag sen, men var himla nice att umgås lite med henne igen. :) ♥
Nu har jag nyss kommit hem från dansen, och nu stressar jag sönder. Måste skicka bilder till min danslärare, men mailen ceppar ihop, måste göra maassa läxor, och klockan sju är det avancia med Ida som gäller,hoh. Haha hon råkade boka nån afrogrej, så jag hänger på! Kan nog bli kul. Hehe.
Så det var allt jag hade att meddela er. Hörs senare! Puss


Min härliga dansgrupp :) Liiiiite jättejobbigt dock att jag täcker söta Celindas ansikte lite halvt, förlåååt haha!

Kommentarer
Postat av: Ida

Aaw :) haha dog när jag läste afrogrej! men dt blir nog niice ;D

<3

2010-08-26 @ 17:23:45
Postat av: Malin

Tihi :) HAAHAHHA, mm fan vad fult! Yes, det var det :) <3

2010-08-26 @ 19:53:19
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Francine

hahaha, jag ser lite ja "ute i det blå ut" haha, men de va precis så jag käbde mig xD

men, underbaraste dansgruppen ever! :)

2010-08-26 @ 20:16:03
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: celinda

haha, söta vi är! <3 gillar dock att francine och jag hade uppfattat våra armposer olika, hon kör rakt men jag typ svänger handen, FAN VAD FULT, och du, det gör inget att du täcker mig, hehe, risig dag :b

2010-08-26 @ 21:09:31
URL: http://celindan.blogg.se/
Postat av: Malin

Francine: Hahaha, äääh! xD Jo, jag kände mej också så hahaha! MHM, lätt! :D :D

Celinda: Ohja! :D <3 Hahahahahah, såg det nu jo xD men ääh, det gör ju inget :D Haha nej inte på dej, duktigt risig dag var det för mej däremot! ;D

2010-08-27 @ 15:49:52
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: emme

fan va fin bild! :O :D

2010-08-27 @ 20:35:39
Postat av: Malin

Nämen vad kuul att höra, tack haha! :D :D

2010-08-27 @ 21:24:56
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0