I can't tell you what it really is

I can only tell you what it feels like

Hallå. Kvällen har spenderats med den bästa Sainen i hela världen, haha. Först låg vi och glodde på Vampire Diaries, sen gick vi ut på nån slags promenad. Slutade mellan hamnen och strandpromenaden. Där satt vi och babblade om allt mellan himmel och jord. Verkligen, allt. Medan jag satt och med drömmande röst förklarade hur soundtracket i mitt liv skulle vara, så börjar plötsligt Saine fundera på vilket nagellack man ska ha första skoldagen, haha! Men det var verkligen härligt att bara snacka. Och tänka på sommarn, som i princip är slut. Och vilken jävla bra sommar det har varit ändå. Oftast. Skulle nån ha sagt till mej i förhand hur den skulle bli, skulle jag inte ha trott den på ett ställe. Men den vart bra, men av nån anledning höll jag på att börja lipa när jag väl cyklade hem. Nä, jag vet verkligen ingenting nu. :) Ingen uppfattning.
Men, vi får väl se helt enkelt. Om uppfattningen om något kommer tillbaks.

Nu ska jag börja tvätta bort sminket och allt annat sånt där asigt jobbigt. Hehe. Och imorn blir det Sverige, somsagt. Men vi hörs när jag kommer hem, ha det så bra tills dess!
Puss






Kommentarer
Postat av: emme

vampire diaries <3 :)

2010-08-16 @ 10:43:13
Postat av: Janina

JAG VAR UTE PÅ BJURÖ KLUBB OCH JAG TITTADE PÅ STRANDEN

2010-08-16 @ 16:13:21
URL: http://janinaw.blogg.se/
Postat av: Malin

emme: Så jääääävla bra är det! :D <3

Janina: JAG KOM, JAG SÅG OCH JAG KÄKADE KNÄCKCHOKLAD!!

2010-08-17 @ 12:18:34
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0