Tjo

Jag är hemma igen! Dock bara idag och imorn, men det är ju alltid nåt. :)
Idag har jag varit ner till stan en stund och varit med Saine, och det är jag fortfarande. Vi håller på och fixar oss/lagar mat. Känns som att jag inte har haft smink på år, så det känns skönt att få slippa lite av risigheten! ;)
Strax drar nog Saine och jag ut, men annars är nog kvällens planer lite oklara. Får väl se.

Imorgon är det besöksdag på Lemböte, så då ska jag ut och hälsa på Ida och dom andra augustikonfirmanderna. :) Kommer dö när jag kommer dit, fyfan vad jag saknart. Det var sjukt chill där verkligen.

Så jao, det var det jag hade att säga. :) Ha en bra kväll!


Gullesaine och jag på lemböte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0