Tisdag, 15:36


Haha, här har vi då mitt liv framöver! Dock liiite komplicerad anteckning, skyller på stress hehe. Men ja, så då vet ni antagligen vad jag gör imorn kväll: Jag dansar. Med ÅMI dansen. Hela kvällen. Jag dör. :D:D:D

Wellwell, igårkväll efter dansinskrivningen for jag till Saine, vi stack nästan direkt ut till samma ställe som vi var vid dagen före, alltså en bänk mellan hamnen och strandpromenaden. Där satt vi och snackade om allting igen, garvade som fan och hade det allmänt trevligt. :) Efter det drog vi till mej, käkade och sen la vi oss och checkade lite Vampire Diaries innan vi somnade.
Idag har inte så mycket hänt, Saine var här en liten stund, sen stack jag ner till stan och hämtade HM grejerna.
Ikväll kommer farmor hit, sen får vi se vad som händer.

Förresten, min webcam har ceppat ihop. Förut fokuserade den ju typ automatiskt, eller det var ju i princip alltid skarpt. Nu är det såhär när man är långt ifrån
 och först när man kommer såhär nära...
 ... blir det skarpt. Eller, ja skarpt och skarpt.. Men wtf? Har den fått nåt fel eller? Jobbiga problem jag har, haha.

Men men, nu ska jag vika kläder och sånt, tjoho.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0