Stug-update

Tjeena. Då är man ute på stugan igen då. Idag har iallafall varit riktigt fin, då min kusin Sara har varit här hela dagen! Vi fixade mat, käkade, var ute och gick och bastade. Härlapärla! Nu kommer jag inte se henne förrän typ i vinter eller nåt. :(
Igår var det då dans, det var UNDERBART. Förutom att jag hade asont i foten och handen. Haha, fattar inte hur jag ALLTID lyckas ha ont nånstans. Men peppar iallafall för uppvisningen på kulturnatten, det blir nog grymt. Eller bättre än sjödagarna iallafall, hehe.
Nu ska vi snart till Emelie och Fredric och käka middag, det gillas stort! Ska bli kul jo.
Annars så längtar jag in till stan lite jävla mycket, av vissa anledningar. Men får väl hålla ut i guess.

Jao det var det jag hade att meddela omvärlden. Ha det så fint så hörs vi sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0