Städa





Tjo, kom just hem från Janina. Jag och Saine var där och käkade blåbärspaj och snackade, trevligt. :)
Resten av dagens planer är enkla: STÄDA! Mitt rum, alltså jag dör. Får nervsläpp bara jag kliver in där typ, fyfan.
Igårkväll var iallafall rätt chill. Stack ut och checkade läget lite med Saine och Janina. Saine och jag fick för oss att vara miljövänliga och ekonomiska så vi pantade lite gamla grejer... Haha kände mej mest lodig bara, men fick iallafall choklad för "slitet"! Sen träffade vi några från Sibbo, som vi hade träffat kvällen före också, haha dock var det lite pinsammare denna gång.
Sen gick Saine och jag iallafall hem till mej och kollade Vampire Diaries, nice. Sen slocknade vi rätt tidigt, och sov i 11 timmar! FAN vad skönt. Har inte gjort det på... länge. :)
Förresten, om exakt två månader så fjollar jag runt i New York precis just nu! NICE.

Men nu: TA ITU MED RUMMET. Wish me luck :)


Kommentarer
Postat av: erica.

oh, vad söt header du har malin!

och hela du är helt perfekt, jag lovar dig!

2010-08-15 @ 22:13:25
URL: http://ericaericas.devote.se
Postat av: Malin

Åh TACK så mycket erica! :) Aaaw, shit vad glad jag blir! Men nej, så är det inte :) Men tack, och tack igen ändå! :)

2010-08-15 @ 22:47:29
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0