Shopping, ny cykel och dans

TJO! :) Har haft en finfin dag i Stockholm. Träffat släktingar och shoppat lite. Jävlars bara vad stressigt det vart, men på två timmar hann jag ändå hitta en del bra grejer! Visar imorn. :) Gillar att en sån där gubbe som ser ut som en staty skrämde skiten ur mej när jag gick förbi, satan vad fult. Nej, förlåt för språket, men seriöst, fyfan. :) Och gillar att jag såg Magnus Härenstam!!! HAHA, ni vet han där gamla skådisen? Tror det var han iallafall.

När jag kom hem fick jag även en annan mycket trevlig nyhet: Pappa hade fixat en ny cykel! TACK, jag är verkligen helt sjukt tacksam. Fast... Den är rostig, skitig och begagnad. Haha! Men en cykel är det. Äntligen, dör lite utan den.
När jag kom hem käkade jag och duschade, lite för länge. När jag kom ur duschen hade jag nämligen ca 10 minuter på mej innan dansinskrivningen skulle börja. Men jag hann! Och nu vet jag danstiderna för året! LYCKA! REN OCH SKÄR LYCKA. Fyfan vad glad jag är över det. :) Det blir som förra året + kanske en extra timme för att utveckla lite grejer typ, heh.
Nu sitter jag här och borde inte vara här. Borde vara hos Saine! Men kände att jag bara måste lämna ett litet livstecken till er. :) Så nu har jag gjort det. :) Nu drar jag mej mot Saine och sen sover hon här inatt!
Puss







Kommentarer
Postat av: emme

fan va du ska hålla på o träffa en massa kändisar nu då! ;D

2010-08-16 @ 20:59:06
Postat av: hanna

sv; aw tack malin ! varsegod, den bjuder jag på (: <3

2010-08-16 @ 21:20:22
URL: http://hannafagerlund.blogg.se/
Postat av: Malin

emme: Hahaha, jag veet, det är helt sjukt! :D

2010-08-17 @ 12:19:50
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0