right now

 
 

Tjeeena! Är hemma från lemböte nu. Det var sjukt nice att träffa alla där! Har saknat vissa så jäkla mycket också. Och vad jag har saknat lemböte! Döda mej lite.
Annars så har inte så mycket hänt idag. Sov hos Saine inatt, älskar hennes källare. Eller snarare mörkret där. Man vet fan inte om det är natt, morgon, dag eller kväll när man är där.
Igårkväll var sjukt random i början. Saine och jag failade så jävla hårt, satt gömda i en trappuppgång och dog, röjde ner staket och våldgästade Janina. Haha, trevligt. :) Sen for vi även ut med båten med lite folk, Saine och jag fick för oss att vi ville hoppa från klosterviken. Det fick bli femman, hehe. Skyller på att det var mörkt, halt och kallt som bara fan. Och inte hade vi simkläder med oss, som vanligt. Hehe. Men vi simmade iallafall, wooho.
Så tack för en nice kväll!

Nu blir det stugan igen, ääääeeh. Men kommer hem imorn! :)
Nu ska jag packa ihop lite stuff, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0