Helg!

Heeej. :) Det är freeeeedaaaag! Tänkte säga att det var grymt efterlängtat men kom på att det har det ju inte hunnit bli med tanke på att skolan började igår, heh. Men skönt är det iallafall.
Idag var lång och jävlig. Som resten av alla miljarder skoldagar också kommer va. Wehu.
Fick reda på att jag tydligen ska ha digibild i år igen som tillval, fasr det inte var det jag hade valt och fått i våras. Men, det gör inte mej nåt, det är så chill ändå. MEN blir ju slut om jag ska hålla på och lära mej allt gammalt stuff IGEN. Hoppas inte.
Efter skolan stack jag hem, och sen och handla mat till min familj haha, så går det när pappa är bortrest och mamma är sjuk. Ikväll hade jag och Celinda storslagna planer, men sen failade det ganska brutalt.
Så får se vad som händer, ska höra runt litääää.
At the moment sitter jag ute i trädgården och solar, fint som fan! Så att, ska väl fortsätta med det nu.
Hörs later!

I brist på annat får det väl ta och bli lite mobilbilder




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0