Finfin kväll




Osminkad och allmänt pepp!! Hah

Hejs. Jag sitter och dör av trötthet, på riktigt, w t f.
Kvällen har iallafall varit hur fin som helst! Jag och Saine for på picknick!!!!!!!! Haha, nä. Men vi köpte typ kakor och smoothie och satte oss i östra hamnen, där vi spenderat många sommarkvällar, och hade ångest över att sommarn är slut. Sen snackade vi på bara, och jessus vad vi garvade. Helt sjukt, men kul hade vi. Men Saine, INSE ATT JAG HAR RÄTT! ;)
Nu sitter jag och önskar imorn bort åt helvete. Åhhhh. Men, nog lär jag överleva. 
Men nu ska jag förflytta mej från datorn till teven istället, hoho. Ha det så fint!
Puss

Kommentarer
Postat av: Saine

lite sent men , DU HAR FEEEEEL!!! JAG HAR RÄTT!!! sådeså. stoltminen och jag är säker på att du vet det! puss älskar dig tvilling <333

2010-08-26 @ 20:53:55
URL: http://saine.blogg.se/
Postat av: Malin

NEEEEEEEEEEEEJ!!!!! Jag har aldrig fel :D Haha, JAG HAR RÄTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nope, jag vet inte. :) DU vet hur det är egentligen ;) Puss älskar dej finaste syster <3<3<3

2010-08-27 @ 15:51:00
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0