dancedancedance

Hej, jag är trött som ett cp (igen), kom nyss från dansen. Men fyfan vad nice den var idag! Det mesta gick rätt bra. Förutom ibland, när min hjärna visste precis vad jag skulle göra men mina ben sen gjorde nåt åt helvete annat, haha vad jag skrattade.
Men känner att vår nya dans kan bli riktigt.. frän. Kanske. :)
Annars var skoldagen helt jävlig. Dubbeltimme efter dubbeltimme... Men träslöjden var galet chill. Är så sjukt lättad att äntligen få slippa mitt hatobjekt: syslöjd.
Efter skolan var jag snabbt med Saine och sen iväg och dansa i två och en halv timme. Efter det gick jag runt lite med Celinda, treevligt. Och nu sitter jag här och ska precis kasta mej i duschen. Eller, bara ställa mej i duschen duger kanske. :) Hehe, kan inte sluta dra det där skämtet. Eller vad fan det nu är. Nä nu börjar jag snacka bullshit igen, HEJDÅÅÅÅÅ ♥


Kommentarer
Postat av: janina

HEJDÅÅÅ MALIN.

2010-08-23 @ 19:27:58
URL: http://janinaw.blogg.se/
Postat av: Nathalie <333 ;)

Fin header du har :)

2010-08-23 @ 19:41:24
URL: http://funki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0