Varför är alltid rubriker så fans svåra?

Hej alla. Kan säga att jag inte mår så där jättegreat just nu alltså. Jäveln som jag har varit utan i ett år är tillbaks tror jag, nämligen feber-förkylning, woho! Mår som ett as.
Skoldagen har hursomhelst varit ganska så smärtfri för att vara måndag. Jobbat med bokrecension om en bok vars innehåll jag glömt, ägnat två timmar åt att sy en tomteluva på en glad smiley, dansat med Saine och mått dåligt. Ganska blandat och random innehåll för denna dag alltså. På tyskan trodde jag att jag skulle smälla av, var så helsikes slut.
Nu sitter jag invirad i en filt och med mjukiskläder på. Ingen dans blir det ikväll, fan. Men ska se till att bli friskare till imorgon! Slänger kanske upp nån liten bildbomb senare ikväll också. :)
Ni får ha det så bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0