with my hands up, you got me now

Hahaha, missförstånd igen, måste jag börja med att säga. Dansen var visst på torget! Ojoj. Men tror nog folk hittade dit iallafall. :)
Det var hur som helst sjukt jävla kul!
Aaaaaaaaaaahhh! :D
Somvanligt var det nervöst som bara fan före, kände nästan failen komma.. Haha, men så fort man kom upp på scenen gick det över, och då var allt som fanns i min hjärna typ bara: "Fyfaaaan vad kuuuuul!"
Prova på-grejen efteråt var också riktigt rolig, haha! Och dansen till tiktok var bäst, därav rubriken.
Nu vill jag bara göra det igen och igen, som vanligt. Men hursomhelst, grymt jobbat tjejer!
Nu sitter jag och chillar, humöret är rätt fint och livet fortsätter vara bra.
Jaja, snart ska jag ta en dusch och så. Och ikväll ska jag somsagt träffa gulleida! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0