Tjo.

Idag var, som alla torsdagar, lång. När man vänjer sig vid korta chill dagar är 8-3 ganska... asigt. Men jag överlever. Fysikprovet gick DAMN GOOD, och förhoppningsvis engelskan också.
På rasten var jag och Saine somvanligt till mej, och när vi står i köket hör vi plötsligt hur dörren öppnas och Ida och Malin D smyger in, i ett försök att åter igen skrämma oss. HAH!! Busted! Skönt att äntligen få slippa hjärtattacken man får varje gång dom jävlas. Sen satt vi alla runt matbordet, käkade glass och hade vilda diskussioner om Hugh Grant. Haha, Malin D filmade allt, och skulle så jävla gärna vilja ladda upp det på bloggen, ni skulle se hur vi skrek! Men vi får se.
Efter skolan var jag till Janina med Ida och Saine. Vi åt världens underbarste daimcheescake igen, pratade och skrattade. Mycket trevligt. :) Sen for jag på dans, gick inte sådär lysande idag. Igår gick bättre. Haha, gillar min och Celindas övertrötta diskussion efteråt: Jag: - Alltså.. Min svullna lilltå ser fan helt rund ut. Celinda: - Min ser ut som en ostbåge! Jag: - Då är fan min en ostboll!
Haha, så går det efter hundra års träning.
Nu har jag suttit och skrivit klart den jävla bokrecensionen, puh! Nu är det dags för dusch.
Livet känns för övrigt ganska prima just nu. Ända som fattas är sol och 10+ grader. Men det kommer väl det med.


Vi hörs senare!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Mmm, fast helst skulle man ju inte nöja sig med bara +10, skulle gärna lägga på 10 till på det! Och så grillning och rosévin på uteplatsen, sen är jag nöjd! :D Men jo, jag kan absolut tänka mig att börja med 10 ;)

2010-04-22 @ 21:32:14
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahaha, jo det måste jag ju hålla med om! ;D Men tills vidare, nu när det fortfarande är april (och snöar hela tiden....) är 10 grader rena lyxen! :D

2010-04-23 @ 16:02:32
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0