Säger det igen: Dance like nobody's watchin!

Tjoo. Dansen var härlig, men pinsam. Eller ja, testa själv att gå tvärs över ett rum, och försöka se galet sjävsäker och glad ut och shaka till musik som inte finns, medan alla kollar, eheee. Haha, men det får man ta om man ska bli a good dancer. :)
Annars var den himla rolig. Imorgon körs det igen, tre timmar! Sen ska jag ut till Hammarland och umgås med min Celindaaaa, woho!
Förövrigt älskar jag vädret, det + underbar musik + vårfeelings + danshumör var en ganska lyckad kombination när jag cyklade hem! Väl hemma for jag runt i köket, vilt dansande till Eenie meenie, haha det gillas!
Nu ska jag käka tacos, duscha och sen ska jag vara med Saine och Ida, vi får se vad vi hittar på.
Ha det!


haha numera är denna bild rätt gammal, hursomhelst så är den från en av de bästa uppvisningarna nånsin, alandica julen 09. Woho vad kul det var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0