Risigt.

*Promenad
*Steka
*Musik till iPoden
*Peppa och ta mej samman inför skoldagen imorgon
*DUSCHA
*ansiktsmask, salva och 1000 andra såna grejer

.. Är precis vad jag behöver nu! :) Är nyss hemkommen från Celinda, och som ni ser på tidigare inlägg slirade det ganska så ordentligt där. Vår humor är av det ovanligare slaget skulle jag säga. Faaaan vad jag garvade iallafall!
Vi hade det himla trevligt jao. Igår fettade vi oss, fixade pics, garvade och såg på film. Idag låg vi ute och stekte, tränade lite hehe, och fixade ihop en egen dans till kung fu fighting! När vi är klara ska jag ladda upp filmen här. ;) Nu sitter jag somsagt och känner mej jätterisig. Och har ont i halsen, KOM INTE OCH SÄG att jag börjar bli sjuk.. Jaja, nu ska jag göra nåt orisigare än att sitta här.
Ikväll vet jag inte vad som händer, kommer antagligen vara trött som en ko. Så kanske bara blir älskade DH och sånt mys.
Jaja, vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0