öppet hus

Hej, kvällens dans var rätt jobbig, men nice ändå. Modern dansen gick iallafall rätt bra, så. Det var öppet hus, haha hjälp. Saine och Nikita kom och tittade, och trots mina vilda protester från början så var det ändå lite gulligt att dom kom. :)
Nu har jag käkat middag, duschat och gjort finskan.. Nu är det bara det jävligaste kvar; läsa på fysikprov. Får se om jag orkar det.
FÖRRESTEN, så färgade både jag och Saine våra utväxter igår.. Eller okej, SAINE färgade våra utväxter. Haha, TACK! Såå skönt att få bort den! Vi vann kriget mot utväxten! Det var vår pepp när "orange-oron" smög sig på.. Imorgon blir en rätt chill dag, men sdaömjfgnfglfhn gfa inte orkar jag skriva om den nu.
Haha, sorry. Är trött och har ont överallt. Nästan.
Hade fint, hörs tomorrow!


Kommentarer
Postat av: sofia

kan du inte visa hur du sminkar dig, för jag tycker att det är snyggt :D

2010-04-12 @ 19:46:35
URL: http://itssofia.devote.se
Postat av: Malin

Åh tack för det första, vad glad jag blir :D jo, visst kan jag visa på bloggen nån dag snart:D

2010-04-12 @ 20:02:38
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0