Omväxlande/random/fail/great/IDAG.

Hallå. Alltså fyfan vilken random dag! Mitt humör har gått uppochner som nån slags katapult (?) idag och ibland var allt så tröttsamt att jag bara ville gråta och ibland var allt så lysnade bra att jag sjöng och dansade och asgarvade för fullt.
En del av skoldagen spenderades på Alandica (uppvisningsfeelingsx1000♥!!) där typ resten av Åland var... Nä, men en massa åttor och sexor typ? Det var nämligen sjöfartsmässa. Har aldrig varit på nåt mer random. Och Saine och jag fick FAIL och gick omkring och fick allt att bli så sjukt pinsamt och så sjukt jobbigt, haha.
Sen tillbaks till skolan för en massa tråktimmar.
Nu är det snart dags för träning, woho. På tal om det, så var gårdagens träning inte den bästa. Tvärtom, det har nog aldrig i hela mitt liv gått sämre!! Iallafall i slutet. Men trots det var det lätt en av de roligaste träningarna på länge, för det gick så sjukt uselt för oss att jag bara skrek av skratt, haha! Ni skulle se!!
Och i takt med att timmarna gick och tröttheten steg, sjönk även humorn.. Ordentligt. Slutade med att jag satt på en stol och grät av skratt åt min och Celindas idé att göra om vår dans Snöflingor till Havreflingor, och avsluta med att nån hällde i ett gigantiskt mjölkpaket, så skulle alla havreflingsdansare bli en stor jävla gröt!
Haha, jag dog!
Och när det tillsist var dags att gå hem så var jag och Johanna så slut att vi bara behövde kolla på varandra så bröt vi ihop av garv.
Idag är jag fast besluten att göra bättre ifrån mej! PEPP.
Så, nu ska jag fara och ge gärnet liiiite mer än igår.
puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0