ME










Fotograf: Saine. Modell: Gandalf. (höhöhöhö)

Haha dessa fem är i princip dom enda som jag vågar publicera av alla som Saine tog på mej här om kvällen. På resten av dem ser jag störd ut eller så orkar jag typ inte hålla mej seriös utan slirar bara till allt, hehe. Undrar verkligen, är jag den enda som hatar att posa på bilder? Som bara vill räcka ut tungan och kolla i kors istället? Haha, tycker iallafall det är jäkligt svårt att bara "se normal" ut, och ännu svårare, "se snygg ut". Hehe :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Finis :) <3

2010-05-01 @ 09:33:55
Postat av: Malin

Lisa: Hihi tack, men DU är! :) <3

2010-05-01 @ 10:25:03
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0