lite om dagen, kvällen, morgondagen, allt

Tjena.
Dansen satt finfint. Vet inte om man kan säga så men nu säger vi att man kan det iallafall. :)
Ännu en gång var vi bara tre stycken.
Tränade på de nya övningarna från den där amerikanska dansinstruktionsfilmen. Dagens skratt fick jag när det var meningen att man långsamt skulle lägga sig ner på golvet, helt mjukt, och jag, Francine och Celinda missförstod allt och istället tog sats och bara kastade oss ner på marken, så det bara dundrade om det typ, hahah!
När jag kom hem käkade jag middag och sen duschade jag i hundra år, hade hårinpackning och ansiktsmask+vård för mina stackars dansarfötter, haha. Så det är nice.
Nu har jag kollat igenom mattekapitlet vi har prov på imorgon, och det känns nog som att det kommer funka rätt fint, förhoppningsvis.
Imorgon är det fredag,woho, vilket betyder skola -> dunderdans -> hitta på nåt kul?
Vad det blir får vi se. :)
puss!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

snygg bild! (y)

2010-04-08 @ 20:49:10
URL: http://pernillala.blogg.se/
Postat av: Malin

Pernilla: Tack så jättemycket! :D

2010-04-09 @ 07:47:29
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0