DUNDEEER!

Tjääna! Skolan idag var bra till en början, men sen vart det mer och mer jobbigt.. Ända tills Saine och jag drabbades av riktig FAIL. Näfyfan. Men när man är dödstrött på svenska och sen måste ha en extra timme, fast man skulle ha haft elevhandledning, andra veckan i rad?? Då blir man ju lite slut. + att man plågas av grym stress + att man tappar ut svenskamappen på marken så allt bara flyger iväg.. Ja, ni förstår dampen. Haha.
Efter skolan rusade jag ner till stan, och tog bussen till Strandnäs, där det vart en jävla massa dansande! ILOVEIT. Underbart kul. Imorgon, då jäklar, peppeppeppppp. Dunderdancers, woooho!
Men sista timmen var energin som bortblåst.. Shit vad slut alla var. Hoho.
Nu sitter jag och glor på älskade Bella&Tyrashow, och väntar på att Saine ska höra av sig! Hehe. Vi ska hitta på nåt fanskap..Haha nä, men något kul ska vi nog göra. :)
Såatt, ni får ha en bra kväll! ♥



ps. Einar.
Sådärja! Haha lång (eller inte speciellt egentligen) historia, för er som inte fattade det där.

Kommentarer
Postat av: E

Du skrev int mitt namn, och jag som både läste och till OCH med komenterade :O XD

2010-04-09 @ 18:30:49
Postat av: Malin

Neeej förlåt! Hahaha, skriver dit det nu! :D

2010-04-09 @ 18:42:10
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0