Don't leave me out here dancin alone

Hej, jag säger som Tyra: Jag är trött som en gnu.
Fast det märkliga är att jag upptäckte det nu, när skolan redan är över.
Hursomhelst, det har varit en rätt kort skoldag som ändå blev sjukt jobbig. Saine och jag drabbades av fail. Och nu var den grym, vad jag än gjorde blev det sån enorm megafail av alltihop.. Åh vad jobbigt.
Och imorgon har vi fysikprov och jag har inte läst alls.
Och så måste jag få matteläxan gjord idag, woho.
Jaja, ett plus är att jag egentligen skulle ha blivit kvar i skolan i två timmar till, men fick gå hem istället! Alla gillar vi digibildsprojekt! Så ska nog ta mej i kragen och fota lite nu också! Efter pluggandet..
Nä fy, vet ni vad jag vill göra? Jag vill DANSA. Vilken tur att inget kan hindra mej från det då, kan ju alltid dansa runt och läsa i fysiken samtidigt!
Jag vill ha uppvisning igen. Behöver verkligen energikicken man får av det.
Men snart är det skolmusik, och då jävlar!

pussss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0