Dance

Hej! Först vill jag tacka och bocka till söta Janina, som utsåg mej till veckans blogg,wooh! ♥ Mycket trevligt.
Denna dag har flutit på, och varit ganska så chill. Vet inte om jag gillar eller hatar min och Saines nya humor/failnivå, haha.
Efter skolan var jag till avancia med Malin D, Ida, Saine och Saga. Vi dansade som fan! Det var sjukt kul! Och resultatet för mina och Malin Ds gymnastiska skills ser ni här!


haha, Malin måste ju va sjukt stark som kan hålla upp mej sådär! I bakgrunden skymtar Ida, som hjälpte oss, haha. Fotografen är Saine!

... sen gick allt dock åt helvete :D

Hursomhelst, var det mycket nice. Gillar vår egenkomponerade dans till Baby - Justin Bieber. Fina grejer!
Nu sitter jag och chillar, snart middag. Denna fredagkväll ska nog faktiskt spenderas med rätt mest chillande. Ska till Ida och se senaste Wallander, sånt gillar vi också!
För övrigt tror jag denna helg blir ganska great!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha älskar bilderna ;)

Vi måste klara det helt själva nån gång ;) men det gör vi nog säkert :D

Puss på sötaste bästa Malin <3

2010-04-24 @ 09:41:30
URL: http://mallelinn.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, jag med! Speciellt den understa.. ;) haha! Ohja, håller med! :D Puss på den ännu sötare, och ännu bättre Malin! :) <3

2010-04-24 @ 09:54:42
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0