wiiing gapo!

Hejsanhoppsan! 8D
Ja, det där är ett tecken på att jag är på riktigt bra humör för tillfället. Anledning? En massa, men framför allt dansen, så underbart kul :D Onsdagar är bra, för då har vi lång träning och man hinner göra massa. Men ni förstår inte hur hård träningen är, jag kommer som vanligt inte kunna röra mej imorgon.
Men det gööör inget :D
Men uusch, känns som att nån klippt av min hälsena eller nåt, aj.
Idag har det slirat liiite, fick antagligen en förseningprick plus en störningsprick på en och samma lektion, PLUS måste byta plats. Vad händer med mej ? Haha.
Annars var dagen rätt chill, spelade rugby på gympan, vilket var sjukt kul :) Sen spelade vi volley oxå (y) Och jo att, jag, ida saine kanske och nån till, ska börja på vattengympa! :D Haha fan vad nice 8D
Efter skolan kom saine till mej, asgarv som tusan as usual ;) Vi bakade (TACKVARE SAINE) nån slags seg chokladkola, yummi :)) Sen såg vi på pocahontas, åh vad den filmen är underbar! ♥ Jag var nog indian i mitt förra liv, hihi.
Och angående rubriken, i filmen var det tydligen så man hälsade. Lät lite roligt.
Jaojao, börjar tio imorn , chill.
Tänkte ladda upp massa bilder, men orkade inte , plus är på fel dator för det. Men imorgon!
Nu, tvn.
puss!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0