i will miss u

Sorry för dålig aktivitet (läs: ingen aktivitet alls) idag, haha.
Skolan var okej, för tillfället kommer jag inte ihåg nåt, haha.
Digibilden var rätt nice, ska langa bilds imorgon. Ida blev sjuk :( Eh på tal om digibild, haha!
Efter skolan skyndade jag med saine och nikita hem till janina. Vi skulle säga hejdå och så. Hon far ju till sverige idag och blir där i ca 3 månader antagligen.. Höll på att börja lipa när vi gick därifrån. Fan vad jag kommer sakna dej janina!! Men det blir bra i sverige, det vet jag.
Efter det var jag hem till ida sjuklingen lite snabbt. Vi satt och tittade lite på kläder och sånt trevligt :)
Sen for jag till farmor (: Och var där ett tag, sen hem och årets första matteläxa. Jag spyr.
Resten av kvällen vart det chill bara.
Imorgon är det sista "jobbiga dagen" före torsdag och fredag, som är riiiktigt chill.

och juste, detta blir mitt imorgon och om några dagar :))) (och linnet, TACK IDA!)

  



ps. Ida är cp :))))))) men hon är ullig ändå


puss


Kommentarer
Postat av: edvin

ny hit!

gotthard - one life one soul.

2009-09-02 @ 15:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0