chillllllll

Häjsan på däjsan , hahah.
Jag är glad och inte glad för tillfället, men vi säger att jag är glad. Dansen var bra (:
Nu ska jag snart käka hemlagad pizza, kan det bli bättre? Efter det duschen, och sen ida i think.
Idag var helt chill, till och med engelskan var chill (!!!!!). På hkn lagade vi världens godaste, tacolasagne och bärkvarg med knäckflarn till efterrätt, fyfan vad gott!
Imorgon är det sportdag, här skare windsurfas! Har gjort det en gång förut, med min kusin. Hon är värsta pro ;)
Det gick.. sådär om jag ska vara ärlig ;)
Yesyes, sen är det äntligen helg!
Men nu ska jag dra.



Kommentarer
Postat av: Blanca

chill dag ;P

2009-09-17 @ 18:18:47
Postat av: Matilda

Haha jag hatade vår tacolasagne, men det är nog för att jag hatar tacos. :S

Sen så hade jag en larv i min sallad :S

2009-09-17 @ 20:23:12
URL: http://www.erikamatilda.blog.de
Postat av: ruskiga hurrikkanär

NU-BLEV-DE-FEL!

2009-09-17 @ 21:17:57
Postat av: Malin

Blanca: JAAA DU LÄSER MIN BLOGG!! :D haha jodu ;D

MAtilda: VAD ÄR DET DU SÄGER MÄNNISKA ?!?!? hahahahah, ja alla är vi olika.. Men tacos är ju så förbannat gott! Haha ;D MEN USSSCCCHH! Blä vad asigt ;s

ruskiga hurrikkanär: okej edvin :)

2009-09-18 @ 16:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0