trött, tröttare, malin

Haha, måste bara nämna att när jag var och kollade bloglovin nyss var det 4 stycken som hade "torsdag" som rubrik idag, och tre stycken var efter varandra :) Haha, var lite kul, ifall ni ville veta.
Jag kom just hem från dansen, och är så förbannat asigt slut nu så vetefan hur jag nånsin ska orka börja plugga..
Men får ta mej samman snart. Ska bara vara här lite till.. och duscha.. och äta.. haha nej, ;)
Dansen var jättekul, men det var jobbigt utav bara fan, ungefär som att träna i en bastu :)
Kimberly var på besök också :D Hon är i sverige annars, så det var kul att se henne igen :)
Gosh vad smileysar jag använder ;)
Ikväll blir det (alltså efter pluggandet, faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan) idol och kändisdjungeln ♥ Haha jag är heelt normal.
Nu ska jag öva på spagat, för det ska fanimej gå nu!!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0