september förfan

Har ju inte skrivit det, har glömt, men det är ju höst nu. September. Ohno.
Men ändå inte så farligt. Det är på vintern, typ januari-februari som jag blir helt slut/trött på allt/depp. Hösten är mysig. (: Ska fota som en jävla dåre sen när det blir sådär fint med massa gula löv och så. Sommaren 09 vart lika bra som jag ville att den skulle bli faktiskt. Det vart nästan den bästa på länge. Ska skriva det bästa med den, sen nån gång.
Nu är klockan 09.28 och jag ska snart till skolan. Jojo här har man det chill ^^
Hk idag, usch jag kan redan känna hur jävla övermätt jag kommer att bli.
Haha. Igår var det stenhård träning på dansen, ohmy, ett under att jag kan gå upprätt idag. Som tur är kom jag ihåg att stretcha den här gången. Ni skulle bara veta.. Har vridit mej i så konstiga vinklar med ryggen att jag trodde jag skulle bryta den. Nästan (a)
men kul som fan var det :)
Funderar på att ta bloggens första "dagens outfit" bild, HAHAHAH! Inte min grej riktigt. Men kanske gör det ändå :))
Haha. Skriver efter skolan igen.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0