onsdag,

Usch, istället för att klaga över hur hungrig jag är, ska jag istället klaga över hur mätt jag är.. Huuuuääh. Haha :)
Idag var helt okeej, och som igår har jag garvat så stort så halva skolan måste ha undrat om jag inte borde vara på psykhem istället.. Haha ;)
Btw, mina vänner, kemiprovet nästa vecka ser jag framemot! :D :D :D
Jojo, det är härliga tider.
Vi hade även gympa idag, spelade boboll och sprang 1 km och sånt, det var rätt nice, men kallt som bara fan! Nu är det höst på riktigt verkligen.
Nu ska jag iväg på dans 3 timmar, både balett och modern. (: (y) Synd bara att mitt hår ser konstigt ut (till färgen alltså) uppsatt. Men det göööör inget. :)
Förvänta er inga fler inlägg idag, kommer nog inte att hinna / orka. Men men.
Kom just på att vi börjar 10 imorn, yeeeesss :D
Ha det bäst,
puss







oredigerade (ja, jag lovar) höstbilder :)


Kommentarer
Postat av: Lol

Du ville ha kommentarer va?



Så.. kommentar :>

2009-09-30 @ 18:16:01
Postat av: Anonym

Ditt hår är jätte fint :D

2009-09-30 @ 19:56:16
Postat av: Malin

Lol: Jaoo absolut, tack haha! :D

Anonym: Shitt, tack så jättemkt :)))



Men.. skriv gärna namn ;D

2009-09-30 @ 20:28:54
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0