Nu kan vintern komma

Jag har köpt:


 Armband, det svarta från gina, de guld och silvriga från lindex

 kjol med nitar, från monki. ÄLSKAR DEN!

 jeansleggins, från ginatricot. Om man drar ner linnet och döljer fickorna som inte finns, haha, så ser de exakt ut som vanliga jeans (:
Dom är dock ljusare i verkligheten, failade lite med inställningarna på kameran där.


 Parfym, adidas

 hårfääärg :D den kostade ju vafan 49 kr !! Köpt på thuns.

 Vit halsduk och mössa, gina. Blå och svart sjal, lindex. Vantar, thuns. Ni som känner mej vet kanske att jag har nån slags dålig blodcirkulation, så jag har kalla händer hela tiden. Dom dör ju fan på vintern, så det är extra svårt att hitta vantar som verkligen håller värmen. Men nu tror jag äntligen att jag har hittat några bra!

 Vinterjacka, stadium. OBS! Snyggare i verkligheten, haha!

 Mina älsklingar, pumaskorna, köpta på thuns.

 Och sist men inte minst, älsklingarna nummer två. Stövlar med nitar, från DinSko.

Köpte även en myshuvtröja från thuns och benvärmare från lindex, att ha främst till dansen och kanske ibland till vardags. :))

Yes, jag är nöjd :D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0