jag ska nog ta arslet ur vagnen

Hej jag heter malin och jag tycker syslöjd är något mycket irriternade, onödigt och helt konstigt. Haha.
Nä men seriöst, måndagar är hemska.
Men något som inte är hemskt är att jag ska på dans snaaart, yeees (((:
Haha måste bara skriva om en sak som celinda sa här om dagen.
Vi pratade om (troor jag) att jag inte hade skaffat facebook än.
Celinda: - Men malin, nu får du ta .. ta arslet ur vagnen.. Och skaffa facebook!
Malin: - Haha joo men ....
Malin: - ... Du menar inte , "ta tummen ur röven" ?
Hahahahahahah!
Och idag på facebook hade jag skrivit "ska snart till skolan, suuuuuuuger"
Sen när jag kommer hem står det under: "francine och celinda gillade detta"
Hahahahahahah, kanske jag som inte förstår mej på fb än, men i mina ögon såg det väldigt roligt ut, era satanister! Haha!
Men nu ska jag dra, hörs ikväll!
Puss



oredigerad bild från stuugan




Kommentarer
Postat av: celinda

hahahahaah! Fan vad dum jag är ibland alltså. Såklart vi gillar det, det är roligt att gilla typ allt på fb! Med nåt som är ännu roligare är att trycka på gilla för att sen få trycka på ogilla, det är fan min hobby! <3

2009-09-14 @ 15:44:18
URL: http://celindan.blogg.se/
Postat av: Francine

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH XD jag dör av skratt!!! ahahah, bara föör bra! :D

2009-09-14 @ 20:24:20
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: Malin

Celinda: Hahahahahah , ääeeh ;D Hahah mhm fb 4ever!Är riktigt fast faktiskt ;) Hahahahah JAG MÄRKER DET, nu stod det t.ex, malin är 6 % lycklig, och sen "celinda gillade detta" hHAHAHAHHA! <3

Francine: Hahhahahahahaha jag med , jag veeet :DDD

2009-09-14 @ 20:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0